недеља, 1. јун 2014.

Miljana Stević: Da ne bude više rata




Šapnula je Drina Savi
jednu priču o poplavi.
- Riješila sam, Savo, sestro,
da se vrati sve na mjesto.
Izliću se iz korita,
potopiću polja žita.
Puteve ću potopiti
i krovove sve prekriti.
Da podsjetim srca mnoga,
šta je bratstvo,
šta je sloga.
I granice izbrisaću,
da izmirim srpsku braću.
Jer tek onda kad izgubi,
brat će s bratom da se ljubi.
Brat će brata da pomaže,
brat će s bratom da se slaže.
I saznaće srca mnoga
za jednoga oca - Boga.
Da se njemu oni mole
i Hrvata, brata vole.
Da poteku sa usana
molitve za Muslimana.
I da vole braću borce,
Makedonce,Crnogorce.
U molitvi svak' pomene
braću našu, sve Slovene.
Da se brat sa bratom druži,
prijateljsku pomoć pruži.
U nevolji da se sjete
jedan drugom da dolete.
To su, Savo, želje moje,
da se vrati sve na svoje -
Drina reče, pa poteče.
Pričekaj me, Drino, vodo,
poći ću i ja sa tobom.
Potecimo mi zajedno,
neka budu svi k'o jedno.
Nek' nauče da se vole,
Bogu ocu da se mole.
Nek' se sjeti brat svog brata,
da ne bude više rata.

Preuzeto sa: http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/467250/Da-ne-bude-vise-rata-Pesma-koja-je-rasplakala-region?ref=fbblic

Нема коментара:

Постави коментар