среда, 16. мај 2018.

Umeće malih koraka, gde je svaki i najmanji korak važan i vredan

                                                Ne molim te, Gospode, za čuda i viđenja,
nego za snagu u svakodnevnom životu.

Nauči me umeću malih koraka.

Učini me pažljivim i domišljatim da u pravom trenutku
usvojim znanja i iskustva koja su značajna za me.
Ojačaj me u nameri da pravilno raspoređujem svoje vreme.
Daj mi da osetim šta je od prvorazredne, a šta od drugorazredne važnosti.
Tražim od tebe snagu, vlast nad sobom i umerenost
da se ne predam bujici života,
nego da mudro rasporedim svoj dan.
Pomozi mi da se suočim što bolje mogu
sa stvarnošću i trenutkom sadašnjim
kao da je najvažniji.
Daj mi razuma da prepoznam
da život prate teškoće i neuspesi,
koji su prilika da napredujem i sazrevam.
Učini me čovekom kadrim
da se pridružim onima na dnu.

Ne daj mi ono što hoću,
već ono što mi treba.
Nauči mi umeću malih koraka!

Antoan de Sent-Egziperi



Kada u svojoj okolini i u prirodi naiđemo na otpad, imamo dva izbora - da okrenemo glavu na drugu stranu i kažemo ''ne mogu ja time da se bavim, nisam ja to napravio/la'' ili da osvestimo da je sve to naše i da je i naša odgovornost da li ćemo živeti u čistoj ili prljavoj sredini. Trećeg nema. Ili negodujemo, gunđamo, kritikujemo, ili zasučemo rukave i preduzmemo konkretne korake ka promeni.


A svaka akcija u prirodi je uvek zabavna i lekovita, makar šetali i sa kesama i rukavicama.
Osećaj da radimo korisnu stvar je neprocenjiv, videćete :D
Za samo par sati smo očistili jezero, i šumu oko njega. Nije teško bilo, a osećaj zadovoljstva je neprocenjiv.

Ko? ako ne Mi
Kada? ako ne Sada


Najmlađi članovi su uvek dobrodošli, a ova mama daje divan primer svojoj deci, kako šetnja može da se objedini sa radnom akcijom, sve sa osemehom na licu.



Ne pitajte šta smo sve našli u šumi......
Od kostiju do stvari za po kući i odevnih predmeta :)
Bili smo pravi hrabri istraživači :D


Očišćena je jedna divlja deponija pored mosta, i još jedna pored puta.
Ukupno 1 tona smeća, plastike i stakla ponajviše.

Vreme je za buđenje, ovo je naša priroda, naše jezero, naša šuma, negujmo ih i čuvajmo.
Najlepši osećaj je da nismo sami i usamljeni u ovim akcijama. Dobre vesti putuju brzo, i akciji su se pridružili i vrlo je podržali prijatelji iz Avala Green Life. Ovi divni ljudi su nam obezbedili prevoz do jezera kao i odnošenje sakupljenog otpada. Avala info ekipa je nahranila ekipu preukusnom domaćom hranom iz podavalskog kraja.
Hvala im od srca!!!


Jezero Trešnja je sada čisto i bistro a listopadna šuma poziva da se uživa u njoj. 

Нема коментара:

Постави коментар